كلمات اغنية عندي سؤال Andy So2al - Amr Diab

كلمات عندي سؤال البوم الليلة
كلمات اغاني البوم عمرو دياب الليلة - اغنيه عندي سؤال الهضبة عمرو دياب Andy So2al
Andy So2al - Amr Diab - El Leila
 
 
عندي سؤال وجاوبني عليه انت بتعمل فيا انا ايه
احساس عمري ما حسيت بيه غير وانا وياك

عمال تحلي في عيني و اقول انا مش قد عيونك دول
هو في كدا لا مش معقول احترت معاه

يرضيك خطفت قلبي ولا انا هنا دوبت فيك بنظره حنينه
نفسي تبقي جمبي يوم المنا اللي بحلم بيه

الاشواق لو ليها حدود انا شوقي ليك دايما موجود
انا قلبي بحبك موعود علي طول يناديه

القمر الي الناس شايفاه اجمل حاجه في دنيتنا
صدقني جمالك عداه اه يا روحي عليك

يرضيك خطفت قلبي ولا انا هنا دوبت فيك بنظره حنينه
نفسي تبقي جمبي يوم المني اللي بحلم بيه
تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.