كلمات اغنية مصطفي محفوظ ولا اي اندهاش Wala Ay Endhash


كلمات ولا اي اندهاش 2013
انشودة مصطفي محفوظ ولا اي اندهاش - كلمات ولا اى اندهاش

كلمات الاغنية

اغنية مصطفي محفوظ

والله كبرتي وبقي ليكي رأي كمان في طريقتي
وجايه عليا بتتفرعني دا انتي اتجننتي

لو ناسية الماضي انا ليا مزاج ابعتلك صورك بس في تاكس
شوفي نفسك قبل كده بسنتين والله تتخضي ماتعرفي مين

هفكرك انتي كنتي فين
كان آخرك ساعه مزيكا تسمعي اوكا واورتيجا
خليتك ماشية في ايدك اي باد 16 جيجا

فرجتك باسم يوسف سمعتك عمرو دياب
كنتي تقولي تحجيبه وانا اقولك اسمه حجاب

فكراني انا همسك فيكي وهقولك لأه بلاش 
علي جنب شوية يازوزو دا انا ولا اي اندهاش

كان كل مناكي تشوفي البحر معايا عرفتي
تروحي مارينا وشرم عليا انتي اتنكتي

تعليم مجاني انا واستحملت ولا عمري عليكي ما اتنكت
وتقولي مابقتش انا استايلك وفي احسن مني انا يستاهلك

هقولها تاني لسيادتك
كان اخرك سنه مزيكا تسمعي اوكا واورتيجا
خليتك ماشية في ايدك اي باد 16 جيجا

فرجتك باسم يوسف سمعتك عمرو دياب
كنتي تقولي تحجيبه وانا اقولك اسمه حجاب

فرجتك باسم يوسف سمعتك عمرو دياب
كنتي تقولي تحجيبه وانا اقولك اسمه حجاب

فكراني انا همسك فيكي وهقولك لأه بلاش
علي جنب شوية يازوزو دا انا ولا اي اندهاش
تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.