كلمات اغنية فترة مش سهلة رامي جمال Ramy Gamal - Fatra Mesh Sahla

كلمات اغنية رامي جمال فترة مش سهله
كلمات فترة مش سهلة للفنان رامي جمال اغنية جديدة سنجل

اغنية Fatra Mesh Sahla
غناء المطرب Ramy Gamal

كلمات اغنية فتره مش سهلة رامي جمال
 
انا دلوقتي عايش فتره مش سهله
بحاول فيها اتعود على بعدك

بصبر قلبي وبقول هى مستاهله
يومين اتنين وهنساكى واعيش بعدك

يومين بيروحو ويجيبو فى يومين تانيين
ومش بنساكى ولا هنساكى بعد سنين

عايش فى عذاب بقول مرتاح وانا كداب
ده انا بعدك بموت سايبانى بس لمين

ليالى بتوحشيني وقلبي يتألم
واغمض عيني ابص الاقيكي قدامى

وافوق واتاريني طول الوقت ده بحلم
وعلى الحال ده بعيش فى البعد ايامى

يومين بيروحو ويجيبو فى يومين تانيين
ومش بنساكى ولا هنساكى بعد سنين

عايش فى عذاب بقول مرتاح وانا كداب
ده انا بعدك بموت سايبانى بس لمين

 
تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.