كلمات اغنيه انا مطمن Mostafa Amar - Ana Metamn

كلمات انا مطمن مصطفي قمر
كلمات اغنية انا مطمن - اغنية من البوم مصطفي قمر الجديد 2014
كلمات اغنية Ana Metamn - غناء Mostafa Amar

كلمات الاغنية

انا مطمن وانا وياك بنسي الدنيا ومش بنساك
لو فوق عمري هعيش عمرين هفضل معاك

وانا في حضنك انا برتاح ونستني اللي عدي وراح
خلاص من اليوم ده تاني مفيش في قلبي جراح

دي سنين قبلك مابحسبهاش وليالي انا كنت مابعيشهاش
حبيت عشان خاطرك حاجات مبحبهاش

وانا في حضنك انا برتاح ونستني اللي عدي وراح
خلاص من اليوم ده تاني مفيش في قلبي جراح

انا مطمن حبيبي منا جوه قلبك لو عمري 1000 سنه هعيشه جمبك
انت حياتي وانا هعيش احبك واموت احبك

وانا في حضنك انا برتاح ونستني اللي عدي وراح
خلاص من اليوم ده تاني مفيش في قلبي جراح

مصدر الاغنية كاملة: من هنـــــــــــــــــا
 
تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.