كلمات هنساك أوام ادم فتحي Adam Fathy - Hansak Awam

كلمات اغنيه هنساك اوام ادم فتحي
كلمات اغنية Hansak Awam - غناء المطرب Adam Fathy


هان قلبي عليك زمان سبته خلاص ونسيت اوام
ودلوقتي عايزني ارجعلك ازاي انا ارجع اللي كان

كسرت قلبي وجيت عليه ومكنتش اعرف سايبني ليه
وعرفت متأخر ده كمان انك عرفت حد عليه

ازاي عايزني ارجع معاك ازاي هرجع واعيش
دا مفيش دم بتقول لسه عايزاك وانت ماصونتنيش

هنساك اوام انا من زمان اللي كان اسمه الغلبان
انسي خلاص بقيت واحد تاني عايش جوا بدلة انسان

انا غير زمان مبقتش عندي حب ولا عندي الامان
تعليمك دنا شايل منك لو هدعي مش هيبقي حرام

كنت عايش طول عمري ليك كنت عاشق نظرة عينيك
كان عندي ان اجي علي نفسي واموت لو مره اجي عليك

جلك قلب تخوني عشان واحد تاني متعرفهوش
وبعد ما سابك جايلي اوام تكدب وتقولي مبحبوش

مصدر كلمات الاغنية كاملة .. من هنـــــــــــــــــا
 
تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.