كلمات اغنية انا مش اناني Ana Mosh Anany Amr Diab

كلمات انا مش اناني
اغنية عمرو دياب الجديدة من البومه شفت الايام 2014


انا مش انانى سيبتك تعيش بعدى الحياه وفضلت مستنيك سنين واقف مكانى
متجيش تلومنى من النهارده بقى في حياتى حد تانى

http://www.moolnt.com/vb/showthread.php?t=21514


انا مش انانى سيبتك تعيش بعدى الحياه وفضلت مستنيك سنين واقف مكانى
متجيش تلومنى من النهارده بقى في حياتى حد تانى

كنت هفضل كل ده مستنى ايه حب ايه اللى انت بتدور عليه
بعد الغياب ده مفيش عتاب اتهز ليه
 
عايز الحقيقه علشان مكانك اتملى عنيك وقلبك غيرانين وبقيت في ضيقة
انسانى لو لسه فاكرني وانت ليك مليون طريقة
 
ايامنا راحو مقدرش اقولك غير كده ولا ينسي قلبي كلمتين تعبه وجراحه
مين اللي قالك الحياه وقفت في يوم على اللى راحو

لمزيد من الكلمات .. علي الرابط 
تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.